top of page

SHIPPING & RETURNS

SHIPPING POLICY

PostNL

Als u een bestelling bij ons plaatst is het onze taak om uw pakket bij u te laten bezorgen. Wij maken gebruik van de diensten van PostNL voor het uitvoeren van de leveringen. Het is daarvoor noodzakelijk dat wij uw naam, adres en woonplaatsgegevens met PostNL delen. PostNL gebruikt deze gegevens alleen ten behoeve van het uitvoeren van de overeenkomst. In het geval dat PostNL onderaannemers inschakelt, stelt PostNL uw gegevens ook aan deze partijen ter beschikking.

​

Levertijd is 3-5 werkdagen

RETURNS & EXCHANGE POLICY

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren. We zullen ons best doen om aan uw verzoek te voldoen, maar kunnen wijzigingen niet garanderen als de bestelling al is verwerkt.

​

Bied The Season Shop restituties aan?

Nee, The Season Shop hanteert een strikt "Geen Terugbetaling" beleid. Zodra een product/dienst is geleverd of gebruikt, worden er geen restituties verstrekt. We raden klanten aan om alle vragen of zorgen voorafgaand aan een aankoop met ons te bespreken om volledig geïnformeerd te zijn over hun keuze.

​

Shipping Policy

1.   Levering geschiedt ‘af fabriek/winkel/magazijn’. Dit houdt in dat alle kosten voor koper zijn, tenzij anders aangegeven.

​

2.   Koper is verplicht de zaken af te nemen op het moment dat verkoper deze bij hem aflevert of doet afleveren, dan wel op het moment waarop deze zaken hem volgens de overeenkomst ter beschikking worden gesteld.

​

3.   Indien koper afname weigert of nalatig is in het verstrekken van informatie of instructies die noodzakelijk zijn voor de levering, is verkoper gerechtigd de zaak voor rekening en risico van koper op te slaan en te verzenden. 

​

4.   Indien de zaken worden bezorgd, is verkoper gerechtigd eventuele bezorgkosten in rekening te brengen. 

​

5.   Indien verkoper gegevens van koper nodig heeft voor de uitvoering van de overeenkomst, vangt de levertijd aan nadat koper deze gegevens aan verkoper ter beschikking heeft gesteld. 

​

6.   Een door verkoper opgegeven termijn voor levering is indicatief. Dit is nooit een fatale termijn. Bij overschrijding van de termijn moet koper verkoper schriftelijk in gebreke stellen. 

​

7.   Verkoper is gerechtigd de zaken in gedeelten te leveren, tenzij partijen dit anders schriftelijk zijn overeengekomen of aan deellevering geen zelfstandige waarde toekomt. Verkoper is bij levering in delen gerechtigd deze delen afzonderlijk te factureren. 

​

Herroepingsrecht

1.   De consument krijgt het recht om na ontvangst van de bestelling binnen 14 dagen de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden (herroepingsrecht). De termijn begint te lopen vanaf het moment dat de (gehele) bestelling door de consument is ontvangen. Fizz Balls en mysterie producten zijn hiervan uitgesloten vanwege het verassingselement.

​

2.   Er bestaat geen herroepingsrecht wanneer de producten volgens zijn specificaties op maat zijn gemaakt of slechts kort houdbaar zijn.

​

3.   De consument kan een herroepingsformulier van verkoper gebruiken. Verkoper is gehouden dit terstond na de vraag van koper aan koper ter beschikking te stellen.  

​

4.   Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het ongebruikte en onbeschadigde product met alle geleverde toebehoren en in de originele verzendverpakking en verzegeling aan verkoper retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. 

​

​

bottom of page